دل نوشته دختر تنها


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اگر ماه بودی به صد ناز / شاید شبی بر لب بام من مینشستی . . .♥♥ اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست♥♥ مهربانم روزگارم ابریست ، کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی ♥♥ آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره ♥♥ ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من! بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان dehkadeye gham و آدرس azi.love.girl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 2288
بازدید کل : 75337
تعداد مطالب : 441
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 441
:: کل نظرات : 96

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 21
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 33
:: بازدید ماه : 2288
:: بازدید سال : 8833
:: بازدید کلی : 75337

RSS

Powered By
loxblog.Com

khat cherk haye del tangi azi

تبلیغات
دل نوشته دختر تنها
جمعه 8 ارديبهشت 1386 ساعت 19:0 | بازدید : 508 | نوشته ‌شده به دست azita | ( نظرات )

 

 

وقتی دلم میگیره دوست دارم سرمو روشونه های کسی که دوسش دارم بزارمو زار زار گریه کنم و اون آرومم کنه اما کسی نیست  بعدش اونقدر آهم میگیره که نگو هیچ کس نمیتونه تموم تنهایی منو درک کنه بیابون دلم دیگه گرما نداره حتی یه آسمون سیاهو تاریکم نداره ساعت دلم دیگه توان دویدن نداره قفسه ی دلم دیگه طاقت نگه داشتن دلمو نداره میبینی حتی ایناهم دیگه منو نمیخوان ای خدا وقتی دلمو شکستن بالقد انداختنش بیرون تو کجا بودی ؟؟؟شاید وقت نداشتی اون نگاهتو یه خورده به ماهم بندازی منمو یه گیتارشکسته که دیگه نوتی نداره واسه گفتن خیلی بده سرتو بخوای روکسی تکیه بدی که بارها تورو گذاشته رفته خیلی سخته بااین که رفته بازم دلتنگش بشیو وقتی ازخواب بیدارمیشی دنبال صداش بگردی خیلی سخته دیگه توانی نداشته باشی حتی واسه گفتن دوست دارم خیلی سخته وقتی توخیابونی حوواست به کسی نیست یهو یکی ازکنارت رد بشه بوی عطر اونو بده بعد به خودت بیای برگردی ببینی خودشه که با بی احساسی ازکنارت گذشته دستش تو دست یکی دیگست ولی تا وقتی کنارت بوده حاضرنشده دستای تورو بگیره این دلم خیلی خونه هرچی بگم ازدرداش تمومی نداره حس میکنم دیگه برام دلی نمونده نخواستن که بمونه خیلی چیزاسخت شده دیگه حتی دیوار محبت هم به ما وفا نکرده وقتی خواستم بهش تکیه کنم جاخالی داد من بادلم افتادم پایین وخوردشدیم خورد خورد بیشتر ازاونچه فکرشوکنی تنهامو تنهایی هام گفتن نداره

 

 




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ميشا در تاریخ : 1391/3/6/6 - - گفته است :
تكيه به شانه ام بده كه مثل صخره محكم است ...

/weblog/file/img/m.jpg
mehrabon در تاریخ : 1391/2/17/0 - - گفته است :
azita jonaaaaaaammmmmmm ache chera ajijam chera?


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: